Hos KPA Projects er vi gode til projekter og det er der mange grunde det. Tag eksempelvis vores erfaring, som rækker tilbage til 1994. Inden Cateringinventar.dk opstod, havde vores indehaver endda erfaring som selvstændig indenfor Catering og slagterfaget. Vi er derfor gennemsyret med erfaring både fra dem der skal bruge varen og dem der skal sælge varen. Vi leverer hvert år varer til et stigende antal kunder. Bl.a. derfor er vi kåret som Børsen Gazelle i 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 samt 2018 Se et udsnit af vores mange referencer i bunden af siden.
Sådan gør vi typisk med projekter, de 3 faser
Hvorfor skal du vælge os som leverandør?
Vi har leveret mange projekter. Den rigtige leverandør skal have et sammenfald af mange forskellige egenskaber – hvad med vores direkte import fra fabrikkerne uden mellemhandler? Det giver dig de laveste priser, den absolut hurtigste leveringstid – når vores 10.000 m2 lager ikke kunne klare opgaven – og samtidig en direkte linje til eksperthjælp fra fabrikken, hvis noget bryder sammen på en måde vi aldrig har set før (og det sker sjældent!). Vores leverandører er primært fra EU og særligt italienske. Vi samarbejder kun med de bedste.
Når du er i gang med at starte et projekt bør du også overveje, hvor sikker du er på din leverandør. Cateringinventar.dk er en familieejet virksomhed, med en god økonomi og stor egenkapital. Over 95% af vores varer på lageret forudbetales hos vore leverandører, så vi kan få kontantrabatter og give dig bedre priser. Du er med andre ord sikker på at din investering ligger trygt hos os.
Vores store lager giver dig endnu flere fordele. Inventar til storkøkken betyder store investeringer. Hvorfor nøjes med at se udstyret i et katalog? Vi har klart det meste af vores udstyr på lager og du er velkommen til at komme og røre ved det inden du køber. Tænk på hvor stor en del af din hverdag det valgte udstyr bliver de næste mange år.
Alt udstyr uanset art og producent får på et tidspunkt i sin livscyklus brug for førstehjælp. Vi har selv et stort reservedelslager og adgang til over 1 mio. reservedele indenfor 24 timer. Vores professionelle og seriøse servicefunktion består af mere end 35 eksterne teknikkere, som vi har erfaring med at bruge. Desuden har vi på Rømersvej 33 ansat både en servicekoordinator, en intern teknikker og 2 kørende teknikkere. Uanset hvad, skal vi nok få dit udstyr hurtigt på benene igen.
Ærlig rådgivning, det går vi meget op i. Som en virksomhed solidt plantet i den jyske muld, kender vi godt følelsen af, ikke at ville betale for meget for varen. Vi holder generelt vores prisniveau på det laveste i branchen og arbejder hver dag på at reducere priserne uden at gå på kompromis med kvaliteten. Vi giver gerne ÆRLIG og KOMPETENT rådgivning om hvor du skal spare dine penge og kan nøjes med billigere grej og hvor det kan betale sig at bruge lidt ekstra. Dette er også en af årsagerne til at vi har oprettet labels med “Budget”, “Value” og “Deluxe”, som gør det nemt for dig som kunde at identificere produktet og vurdere om prisen er rimelig.
FASE 1: Introduktions fasen
I den indledende fase vælger mange af vores kunder at kigge rundt på hjemmesiden og danne sig et indtryk af hvad deres behov er. Nogle vælger at ringe eller besøge os for at tage en snak med vores dygtige sælgere. Andre vælger at benytte vores smarte “Få et samlet tilbud”-funktion, hvor et oplæg til det udstyr, som skal benyttes bliver sat ind på. Vi laver herefter et samlet tilbud og fratrækker en samlet rabat. Nu har både vi og jer et udgangspunkt at snakke ud fra. Det er sjældent den endelige udstyrsliste ender med at blive helt identisk med den indledende – men den giver et rigtig godt udgangspunkt til at snakke om hvad der fungerer for jer og hvad der ikke gør.
Til større projekter / totalindretninger, har vi også mulighed for at sende en konsulent ud og vejlede samt tegne hos jer. Vi kan også i disse tilbud tilbyde montage.
FASE 2: Beslutningsfasen
Når vi har fundet det udstyr, som i ønsker at benytte til jeres nye storkøkken, er vi klar til beslutningsfasen. Vi anbefaler alle kunder, hvis ikke det har været forbi os i den indledende fase, at besøge os på Rømersvej 33 i Ikast. På den måde får vi afstemt hinandens forventninger og i får lov til at røre ved præcis det udstyr, som i har fået tilbud på.
Det er også i beslutningsfasen at vi reserverer jeres varer og bestiller hjem, hvad der evt. måtte være i restordre fra vores store lager. Typisk vil vi i denne fase kræve et mindre depositum, for at reservere varerne. Herefter går vi igang med at stille alle varer til side på vores lager, klar til at blive leveret lige når i ønsker det.
Er der bestillingsvarer i blandt ordren giver vi dig REALISTISKE leveringstider, som vi er overbevist om vi kan holde. Typisk har vi endda indregnet en dag eller 2 ekstra. Eftersom vi ikke her herre over vind, vejr, eksterne fabrikker eller trafiksituationen gennem hele Europa kan der naturligvis hos os og vores kollegaer i branchen ske forsinkelser, som vi ikke kan påvirke. I sådanne situationer gør vi brug af vores 5000 m2 store lager, vores udlejningsgrej og forsøger at hjælpe dig med alt hvad der står i vores magt for at din forretning kan åbne til tiden.
Det er også i beslutningsfasen, at vi skal snakke lidt mere omkring betalingen. Vi har flere mulighed for betaling: Forudbetaling før levering, Leasing eller Ikano Finansiering. Når vi har en endelig udstyrsliste, kan vi indhente finansieringstilbud på det konkrete udstyr – så kan i se om det giver mening for jer.
FASE 3: Den afsluttende fase, en ny begyndelse
Hos KPA Projects, ser vi ikke projektet som afsluttet, når varen er leveret. Vi er først tilfredse, når du er glad og køkkenet fungerer, som vi i fællesskab er blevet enig om det skal køre. Når vi laver projekter for vores kunder, ser vi ikke det leverede projekt som en afslutning, vi ser det som en begyndelse på et godt og langvarigt samarbejde.
En skønne dag – om mange år – vil et problem med et stykke udstyr opstå. Alt udstyr, uanset art og producent, får på et tidspunkt i sin livscyklus brug for førstehjælp. Vi har selv et stort reservedelslager og adgang til over 1 mio. reservedele indenfor 24 timer. Vores professionelle og seriøse servicefunktion består af mere end 25 eksterne teknikkere, som vi har erfaring med at bruge. Desuden har vi på Rømersvej 33 ansat både en servicekoordinator, en intern teknikker og en kørende teknikker. Uanset hvad, skal vi nok få dit udstyr hurtigt på benene igen.
Hos KPA Projects er vi klar til at hjælpe dig FØR, UNDER og EFTER dit køb.
Måske du kender nogle af vores projektkonsulenter – Amin, Thomas & Ole´s kunder?